26 ارديبهشت 1403 ساعت 17:01

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی: مدیر تالیف و ارزیابی مرکز تدوین متون حوزه‌های علمیه گفت: استفاده از مبانی فقهی یکی از نقاط قوت کتاب ( حلیه صحه القراء) است.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی در جلسه رونمایی از کتاب درسی جدید با عنوان ( حلیه صحه القراء) آموزش قرآن کریم اظهار کرد: جلسات نقد و بررسی این کتاب در سال ۱۴۰۱ باحضور مولف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ویراست جدید کتاب در مسیر تکامل حرکت کرده است، مطرح کرد: تصویرسازی در این کتاب تلاش می‌کند نقصی که در نسخه‌های پیشین بوده است را برطرف کند.

مدیر تالیف و ارزیابی مرکز تدوین متون حوزه‌های علمیه با بیان اینکه استفاده از مبانی فقهی یکی از نقاط قوت این کتاب است، عنوان کرد: تمرین‌ها در این کتاب متنوع شده و از مثال‌های مناسبی در آن استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه اساتید از این کتاب به عنوان ابزار تعلیمی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: به مرور این کتاب مورد بررسی‌های بیش‌تری قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی با بیان اینکه یکی از نقدها به این کتاب، حجم کتاب است، تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم که آثار متنوع را تولید کنیم تا افراد مختلف با سلایق متنوع از این آثار استفاده کنند.

تصاویر مرتبط: 

گزارش تصویری از مراسم رونمایی از کتاب ( حلیهٌ صحه القراءه) آموزش قرائت قران کریم؛

 


Template Design:Dima Group